جدیدترین مدل ژل لب در ۱۴۰۳ ❤️

تزریق ژل لب

۴.۹/۵ - (۲۰ امتیاز)

بهترین فیلرهای لب در سال ۱۴۰۳

در میان طیف گسترده‌ای از فیلرهای پوستی، انتظار می‌رود که بازار ژل های لب تا سال ۲۰۳۰ به ۲.۹۷ میلیارد دلار برسد که تقریباً یک سوم بازار جهانی فیلرها را تشکیل می‌دهد. تقاضا برای بزرگ کردن لب همچنان در حال افزایش است: در ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۲۱، بیش از ۲ میلیون زیبا برای این روش به کلینیک های زیبایی مراجعه کردند. برای برآورده کردن نیازهای مشتری و آمادگی برای تقاضای فزاینده برای تزریق لب، کلینیک ها و متخصصان پزشکی فردی باید روند صنعت و محبوب ترین محصولات در این بخش بازار را بشناسند. در ادامه با ما در آپیلنس، بهترین مرکز زیبایی در کرج همراه باشید تا در این باره بیشتر بیاموزید. توجه» کلینیک آپیلنس در آدرس فلکه اول گوهردشت کرج، ساختمان ۲۰، طبقه ۵ آماده ارائه خدمات زیبایی به شما عزیزان است

تزریق ژل و بوتاکس در کرج بهترین دکتر

نکات مهم درباره فیلر لب

فیلرهای لب‌ها باید بسیار انعطاف‌پذیر باشند تا تأثیری بر گفتار یا غذا خوردن نداشته باشند. در عین حال، فیلرهای لب باید دارای ویسکوزیته کافی برای پشتیبانی از فرم طبیعی لب باشند. بنابراین، برندها پرکننده های تخصصی لب را ارائه می دهند که انعطاف پذیری و ضخامت بالا را ترکیب می کنند.

محبوب ترین ژل های لب در ۲۰۲۳

محبوب ترین برندهای ژل لب در سال ۲۰۲۳، فیلرهای مجموعه پرکننده های Revanesse، Restylane، Teosyal و Juvederm هستند. برندها کلمه ای مانند «بوسه» یا «لبخند» را به نام محصول اضافه می کنند تا به تشخیص پرکننده لب از سایر محصولات کمک کند و آن را به راحتی پیدا کند. اکثر آنها در دو نسخه موجود هستند: با لیدوکائین بی حس کننده و بدون آن، تمامی این محصولات برای خرید در دسترس هستند.

همچنین بخوانید: بهترین مرکز تزریق ژل لب در کرج با تخفیف ویژه

بیایید محبوب ترین انواع فیلر لب را مرور کنیم، مرتبط ترین محصولات و نحوه خرید آن ها را شرح دهیم.

فیلرهای هیالورونیک اسید

اسید هیالورونیک (HA) یک گلیکوزامینوگلیکان آنیونی بدون سولفات است که به طور گسترده در سراسر بافت همبند، اپیتلیال و عصبی توزیع می شود. در بدن انسان، HA به عنوان یک بالشتک و روان کننده در مفاصل عمل می کند. این یک ترکیب مهم چشم است و همچنین به دلیل قدرت احیا کننده آن شناخته شده است. با توجه به توانایی آن در جذب رطوبت، HA در زیبایی شناسی محبوب است.

ژل های اسید هیالورونیک

معمولا ژل هایی با محتوای HA بالا هستند. دوزهای میکرو این ژل ها را می توان به بدن به خصوص در لایه های میانی و عمیق پوست صورت تزریق کرد. ژل پوست را حجیم می کند و اسید هیالورونیک رطوبت را در پوست نگه می دارد و به محل تزریق حجم می دهد و چین و چروک ها را صاف می کند. هیالورونیک اسید زیست سازگار است. بدن انسان آنالوگ مصنوعی HA طبیعی را رد نمی کند. موارد نادر واکنش های آلرژیک بیشتر به ترکیبات حمایت کننده مانند ویتامین ها مربوط می شود. در حالی که پرکننده های اسید هیالورونیک زیست تخریب پذیر هستند، HA با گذشت زمان در بافت بدن حل می شود و اثر آن از بین می رود. سپس بیمار می تواند برای تکرار یک روش به کلینیک مراجعه کند.

برندهای محبوب اسید هیالورونیک

اسید هیالورونیک پایه ای برای محبوب ترین برندهای فیلرهای لب است. محبوبیت هر برند می تواند از کشوری به کشور دیگر متفاوت باشد، اما چندین لیدر وجود دارد که به شرح ذیل می باشند:

● بوسه Revanesse

● Restylane Kysse

● بوسه Teosyal RHA

● Juvederm Ultra Smile

همه این فیلرها بهترین انتخاب در سال ۲۰۲۳ هستند. آنها بر اساس کشور تولید، قیمت، قدرت، مدت اثر و حجم سرنگ متفاوت هستند.

ژل لب روونسی 

Revanesse یک برند کانادایی پرکننده پوست و سایر محصولات زیبایی است. Revanesse Kiss یک فیلر تخصصی برای حجم دهی لب است. این روش بسته به اثر مورد نظر می تواند ۱۵ دقیقه تا یک ساعت طول بکشد. یک اثر بلافاصله ظاهر می شود، اما بیمار باید از حرکت فعال لب در اولین ساعات پس از تزریق اجتناب کند. این محصول شامل ۳٪ لیدوکائین است، اما بیمار می تواند درد متوسطی را در محل تزریق احساس کند. سایر عوارض جانبی شامل کبودی، خارش و قرمزی است. معمولاً در ۴۸ ساعت ناپدید می شوند و اثر اصلی تا ۹ ماه باقی می ماند.

همچنین ببنید: تخفیف تزریق فیلر زیر چشم در کرج

فیلر لب Restylane 

فیلر Restylane محصولی از شرکت سوئیسی Galderma است. بخش داروسازی سوئیس به دلیل بالاترین کیفیت محصولات خود شناخته شده است و ریستالین نیز از این قاعده مستثنی نیست. فیلرهای پوستی ریستالین در میان ۳ پرطرفدارترین پرکننده های پوستی در جهان قرار دارند. این یک پرکننده پوستی تخصصی است، محصولی نوآورانه که از فناوری Optimal Balance™ استفاده می کند. این فناوری مولکول های سنگین وزن HA و ذرات نسبتاً بزرگ HA را با ساختار ژل صاف تر ترکیب می کند. این به یک پرکننده پوستی اجازه می دهد تا ژل را در بافت لب ادغام کند و ظاهر طبیعی را حفظ کند. با توجه به فناوری Optimal Balance™، اثر Restylane می تواند تا یک سال دوام بیاورد. بیمار می تواند بلافاصله متوجه آن شود، اما برای نتایج بهتر، اجتناب از حرکات فعال لب در ساعات اول ضروری است.

ژل Teosyal RHA

Teosyal RHA Kiss یکی دیگر از پرکننده های لب HA محصول سوئیس است. این پرکننده پوستی یک انتخاب عالی برای حجم دادن به لب ها، صاف کردن چین و چروک های کوچک اطراف لب، رفع عدم تقارن و اصلاح تناسبات صورت است. در حالی که ترکیب اصلی، اسید هیالورونیک، منشا غیرحیوانی دارد، خطر واکنش آلرژیک کم است. به همین دلیل است که Teosyal RHA Kiss برای بیماران با پوست حساس توصیه می شود. اثر Teosyal RHA Kiss می تواند تا ۹ ماه دوام داشته باشد و فورا قابل مشاهده باشد. با این حال، به دلیل درد متوسط و سایر علائم جزئی در محل تزریق، بیمار باید چند روز صبر کند تا از اثر آن لذت ببرد.

Juvederm Ultra Smile

Juvéderm یکی دیگر از ستاره ها در بخش فیلرهای پوستی است. این برند متعلق به AbbVie، غول داروسازی ایالات متحده است و یکی از محبوب ترین برندها در این بخش در سطح جهان و در ایالات متحده است. در طیف وسیعی از محصولات برند، Juvederm Ultra Smile به ویژه برای لب ها ایجاد شده است. بزرگ شدن لب ها را تضمین می کند، حجم را افزایش می دهد، عدم تقارن را برطرف می کند و چین و چروک های کوچک را صاف می کند.

اثر Juvederm Ultra Smile تا یک سال ماندگاری دارد. ژل پرکننده شامل لیدوکائین برای راحتی بیشتر بیمار است.

مزایای استفاده از فیلرهای اسید هیالورونیک برای لب ها

استفاده از فیلرهای HA برای لب ها می تواند مزایای متعددی را برای بیمار به همراه داشته باشد که توسط یک متخصص دارای مجوز و با تجربه انجام شود. در بیشتر موارد، تزریق لب یک عملکرد زیبایی دارد: لب‌های حجیم که باعث می‌شود بیمار ظاهر و احساس جذاب‌تری داشته باشد. در اینجا مزایای اصلی فیلر لب با اسید هیالورونیک آورده شده است.

پیشنهاد آپیلنس: تزریق بوتاکس در کرج با ماندگاری عالی

اول، پرکننده های پوستی لب ها را جوان تر و پرتر نشان می دهند. یک انژکتور می‌تواند به هر دو یا یکی از لب‌ها حجم دهد، تزریق‌های نقطه‌ای در امتداد لبه لب انجام دهد، یا قسمت میانی هر لب را افزایش دهد – این تکنیک به ترجیحات بیمار بستگی دارد.

دوم، تزریق می تواند مرز لب را بهبود بخشد و دوباره تعریف کند و شکل را جذاب تر کند. اگر لب های بیمار فاقد تقارن باشد، پرکننده لب می تواند آن را برطرف کند.

سوم، تزریق فیلر پوستی می تواند چین و چروک های کوچک اطراف لب را صاف کند و علائم پیری را کاهش دهد.

چهارم، اگر بیمار از اثر تزریق فیلر لب راضی نباشد، می توان فیلر را به طور کامل یا جزئی با یک تخمیر منحصر به فرد برداشت.

در نهایت، اثر تزریق فیلر تقریباً فوری است. به عنوان مثال، اگر اکنون یک پرکننده پوستی را به صورت آنلاین خریداری کنید، بیمار می تواند در روز ولنتاین، فرد مورد علاقه خود را با لب های شاداب تحت تاثیر قرار دهد.

خلاصه مقاله

در سال ۲۰۲۳ تقاضا برای پرکننده های لب با بهبود صنعت زیبایی پس از کندی مربوط به COVID-19 افزایش خواهد یافت. بطور قابل پیش بینی، پرکننده های تخصصی لب های پوستی محبوب هستند. پرفروش ترین ها در بخش بزرگ کردن لب در سایت مدیکا دپو موجود است. علیرغم محبوبیت برند یا محصول، توصیه می کنیم از آنهایی استفاده کنید که یک متخصص پزشکی بیشترین اطمینان را به آنها دارد. تجربه استفاده از برخی از محصولات برای بهترین اثر مهم است. از هر مارکی که شما یا کلینیکتان قصد استفاده از آن را دارید، می توانید آن را در اینجا در وب سایت ما پیدا کنید.

تزریق ژل و بوتاکس در کرج بهترین دکتر

 

خلاصه مطلب

ژل های لب باعث می شوند که لب های شما بدون جراحی پرتر و مشخص تر به نظر برسند. پزشکان ژل پوستی را به لب های شما تزریق می کنند. انواع مختلفی از فیلرهای پوستی وجود دارد. ارائه دهنده شما بهترین مورد را برای شما تعیین خواهد کرد. بیشتر عمل های ژل لب حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول می کشد. اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر و رزرو وقت تزریق ژل لب در کلینیک اپیلنس را دارید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

 ۰۹۱۲۳۶۳۵۷۰۰

شماره های تماس ما به شرح ذیل و آدرس ما کرج، فلکه اول گوهردشت، ساختمان ۲۰، طبقه ۵ می باشد. برای اطلاع از هزینه دقیق، با شماره تلفن 📞 ۰۹۱۲۳۶۳۵۷۰۰ تماس بگیرید.

کلینیک زیبایی کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس: فلکه اول گوهردشت، ساختمان 20، ط 5 (مشاوره و رزرو وقت: 0912363500)